Теоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіці

Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технології освіти та рівень його дослідження у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. З позицій інноваційної дидактичної науки виявлено методологічні та теоретичні концепції евристичного навчання у США.
The article touches upon modern approaches of the heuristic learning as innovative technology of education and level of it reserching in native and foreign pedagogy. It is researched from a position of innovative didactical science methodological and theoretical conceptions of the heuristic learning in the USA.
Опис
Ключові слова
евристичне навчання, інноваційні технології, інноваційна дидактична наука, концепція евристичного навчання, heuristic learning, innovative technology, innovative didactical science, conception of the heuristic learning
Бібліографічний опис
Сірик, Л. М. Теоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіці [Текст] /Л. М. Сірик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 99–108.