Особистісно зорієнтоване навчання в контексті підготовки майбутнього вчителя-філолога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовується доцільність упровадження особистісно зорієнтованої технології в процес навчання майбутнього вчителя літератури. Порушується проблема якісної підготовки студентів-філологів до роботи в середніх навчальних закладах в аспекті запровадження педагогічних технологій. Оволодіння новими педагогічними технологіями розглядається як вирішальний фактор успішної освіти в сучасному світі.
Relevance of implementing personality-oriented instruction into the process of Ukrainian Literature teacher to be training is proved in the article. The problem of quality students-philologists training for working at secondary educational establishments in the context of pedagogical technologies implementation is solved. Mastering new pedagogical technologies is considered to be the crucial factor of successful training in contemporary world.
Опис
Ключові слова
особистісно зорієнтоване навчання, студенти-філологи, майбутній вчитель літератури, якість підготовки студентів, навчальний процес, освітні технології, вищий навчальний заклад, методика викладання, personality oriented training, students-philologists, Ukrainian Literature teacher to be, quality of students' training, educational process, educational technologies, higher educational establishment, teaching methodology
Бібліографічний опис
Захарова, В. А. Особистісно зорієнтоване навчання в контексті підготовки майбутнього вчителя-філолога [Текст] / В. А. Захарова, О. М. Карпенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 191–202.