Дидактичні фактори формування електронних освітніх ресурсів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті з множини відомих у педагогіці дидактичних факторів виокремлено ті, від яких залежить ефективність формування електронних освітніх ресурсів. Аналіз проведено з точки зору використання електронних освітніх ресурсів у навчальному процесі вищих закладів освіти. Генеральний фактор «Здатність учнів до навчання» визначено як провідний. Окреслено коло подальших досліджень – визначення ступеня впливу на результат навчання кожного генерального фактору і ранжування загальних факторів формування електронних освітніх ресурсів.
The factors, which influence to efficacy of forming electronic educational resources, were identified from the many well-known in pedagogy didactic. The analysis was conducted in terms of the use of electronic educational resources in the educational process of higher education institutions. General factor of «students' ability to learn» is defined as a presenter. The directions for further research – the study of the degree of influence on learning outcomes of each general factor and definition of rank for common factors
Опис
Ключові слова
електронний освітній ресурс, дидактичні фактори, генеральні фактори, загальні фактори, навчальний елемент, electronic educational resource, didactic factors, general factors, common factors, training element
Бібліографічний опис
Перхун, Л. П. Дидактичні фактори формування електронних освітніх ресурсів [Текст] / Л. П. Перхун // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 262–269.