Розвиток критичного мислення молодших школярів засобом розв’язування складених задач

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Подано технологію розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання розв’язування складених задач, яку проілюстровано на прикладі ознайомлення із задачами, які містять чотири ключові слова: шляхом зміни задачі відомої учням математичної структури й одержання задачі нового виду, аналізу змін, що відбулися, з’ясування впливу зміни на розв’язання задачі нового виду, і на підставі зроблених висновків, розв’язання нової задачі.
We present the technology of development of pupils’ critical thinking while teaching to solve compound tasks.
Опис
Ключові слова
критичне мислення, технологія розвитку критичного мислення, курс математики початкової школи, складені задачі, critical thinking, technology of development of pupils’ critical thinking, Mathematics course at primary school, solve compound tasks
Бібліографічний опис
Скворцова, С. О. Розвиток критичного мислення молодших школярів засобом розв’язування складених задач [Текст] / С. О. Скворцова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 49–51.