Системний підхід в управлінні навчальними закладами: досвід запровадження загальношкільної реформи в США

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснено аналіз концептуальних засад, цільових, процесуальних, змістових характеристик та результатів запровадження загальношкільної реформи в американських навчальних закладах. Доведено необхідність цілісного реформування всіх аспектів діяльності школи на основі системного підходу з метою підвищення д ефективності.
In the article the conceptual basis, aims, process, content characteristics and the results of the whole-school reform in the American educational establishments are analyzed. The necessity of the integrated reforming of all the aspects of the school activity on the basis of the systemic approach aimed at the increasing of its effectiveness is proved.
Опис
Ключові слова
експертна команда, ефективність, загальношкільна реформа, освітня стратегія, реформаційна програма, системний підхід, управління навчальним закладом, школа, design team, effectiveness, whole-school design, education strategy, reforming program, systemic approach, management of the educational establishment, school
Бібліографічний опис
Бойченко, М. А. Системний підхід в управлінні навчальними закладами: досвід запровадження загальношкільної реформи в США [Текст] / М. А. Бойченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 93–103.