До питання застосування есе з метою розвитку комунікативності майбутнього учителя інформатики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У роботі обґрунтовано актуальність застосування есе як одного з методів формування комунікативної компетентності учителя інформатики. Оскільки інформаційні технології у учнів викликають зацікавлення, то від уміння спілкування учителя з учнями в позаурочний час залежить його авторитет. Наведено приклади тем для есе. Описано результати та загальне враження магістрантів при виконанні вказаних завдань. Автор зауважує про необхідність виховання у учнів відповідальності за власні вчинки, правильного сприймання впливу соціальних мереж, небезпеки залежності від думки інших учасників.
This work suggests the use of essays with the purpose of formation of communicative competence of teacher. Information technology evoke interest in students. There is examples of topics for essays. The author shows the results and the overall experience of graduate students when performing these tasks. The author focuses on the need to teach students responsibility for their own actions. The correct perception of social networking, the risk of dependence on the opinions of other participants is important.
Опис
Ключові слова
есе, комунікативність, урок інформатики, методика навчання інформатики, essays, communication skills, science lessons, teaching methods of Informatics
Бібліографічний опис
Дегтярьова, Н. В. До питання застосування есе з метою розвитку комунікативності майбутнього учителя інформатики [Текст] / Н. В. Дегтярьова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 66–67.