Визначення ролі ціннісно-смислової константи у формуванні готовності майбутнього педагога до професійної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснено герменевтико-структурний аналіз понять, що визначають роль ціннісно-смислової константи під час формування готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. Наведено концептуальну модель, основною метою застосування якої у навчально-виховному процесі ВНЗ є збагачення і розвиток ціннісно- смислової сфери особистості майбутнього педагога шляхом осмислення вищих гуманістичних цінностей людства для ефективного набуття фахових компетенцій.
The article deals with hermeneutical and structural analysis of notions which define the role of valuable and meaningful constant in future teacher's readiness to professional activity formation. The conceptual model is represented, the main purpose usage of which in educational process of higher educational establishment is enrichment and development of future teacher's valuable-meaningful sphere by the way of man-kind high human values realizing with the purpose of professional competence effective gaining.
Опис
Ключові слова
цінності, ціннісні орієнтації, ціннісно-смислова готовність, модель, модель ціннісно-смислової готовності, майбутній педагог, педагогічна діяльність, готовність до професійної діяльності, values, valuable orientations, valuable-meaningful readiness, model, model of valuable and semantic readiness, future teacher, pedagogical activity, readiness to the professional activity
Бібліографічний опис
Пелех, Ю. В. Визначення ролі ціннісно-смислової константи у формуванні готовності майбутнього педагога до професійної діяльності [Текст] / Ю. В. Пелех // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 347–353.