Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6600
Title: Про залучення комп’ютерних середовищ до доведення теорем шкільного курсу планіметрії
Other Titles: About the Computer Theorem Proving School Course Planimetry
Authors: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Шамрай, С. В.
Shamrai, S. V.
Keywords: теорема
комп’ютерне доведення
комп’ютерний експеримент
theorem
proving computer
computer experiment
Issue Date: 2014
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Семеніхіна, О. В. Про залучення комп’ютерних середовищ до доведення теорем шкільного курсу планіметрії [Текст] / О. В. Семеніхіна, С. В. Шамрай // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 4. – С. 156–160.
Abstract: У статті розглянуто питання, пов’язані з можливістю комп’ютерних підтрерджень теорем шкільного курсу планіметрії. Виділено дві групи програм, які сприяють організації навчання емпірично доводити теореми. Розглянуті приклади підтерджень теорем у середовищі СКМ (на основі методу координат) та динамічної геометрії (як емпірична перевірка виконання факту).
The article discusses issues related to the possibility of computer proofs of theorems school course planimetry. Two groups of programs that contribute to the organization of learning to prove theorems. The examples of proofs of theorems in SCM environment (based on the method of coordinates) and dynamic geometry (as an empirical verification of compliance with the fact).
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6600
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenikhina O.V., Shamray S.V..pdf347,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.