Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6617
Title: Види і типи доведень теорем у сучасному курсі планіметрії
Other Titles: The Types and Methods of Proof of Theorem School Course in Plane Geometry
Authors: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Шамрай, С. В.
Shamrai, S. V.
Keywords: теорема
тип формулювання
тип доведення
діючі підручники з планіметрії
theorem
type of formulation
type of evidence existing textbooks geometry
Issue Date: 2014
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Шамрай, С. В. Види і типи доведень теорем у сучасному курсі планіметрії [Текст] / С. В. Шамрай, О. В. Семеніхіна // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 94–100.
Abstract: У статті розглянуто питання, пов’язані з теоремами шкільного курсу планіметрії. Проаналізовано їх спосіб формулювання, методи доведення. Подано діаграми вмісту різних типів теорем у трьох діючих підручниках. Зроблено висновок на користь підручників [1] і [3], які містять усілякі типи формулювань та типи доведень, що є істотним у підготовці школярів з планіметрії.
The article discusses issues related to the school course of plane geometry theorems. Given their formulation, formulation method, the method of proof. Posted diagram content of different types of theorems in three existing textbooks. Concluded in favor of the textbook [1] and [3], which contain various types of formulations and types of evidence that is essential to prepare students for geometry.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6617
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shamray S., Semenikhina O..pdf514,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.