Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/668
Назва: Методологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторі
Інші назви: Methodological Functions of Philosophy of Education in the National Socio-Cultural Space
Автори: Берегова, Галина Дмитрівна
Berehova, Halyna Dmytrivna
Ключові слова: філософія освіти
philosophy of education
соціокультурна реальність
socio-cultural reality
освіта
education
виховання
upbringing
соціалізація
socialization
культура
culture
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Берегова, Г. Д. Методологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторі [Текст] / Г. Д. Берегова // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 2 (6). – С. 185–193.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль філософії освіти в новій вітчизняній соціокультурній реальності, що полягає в методологічному підході до освітньо-виховного процесу, реформуванні системи освіти та піднесенні її рівня до розвитку світової культури.
The article examines the role of philosophy of education in the new national socio-cultural reality, which consists both in the methodological approach to teaching and educational process and reforming the education system, as well as raising its level up to the development of world culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/668
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodolohichni funktsii filosofii osvity.pdf456,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.