Методологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто роль філософії освіти в новій вітчизняній соціокультурній реальності, що полягає в методологічному підході до освітньо-виховного процесу, реформуванні системи освіти та піднесенні її рівня до розвитку світової культури.
The article examines the role of philosophy of education in the new national socio-cultural reality, which consists both in the methodological approach to teaching and educational process and reforming the education system, as well as raising its level up to the development of world culture.
Опис
Ключові слова
філософія освіти, philosophy of education, соціокультурна реальність, socio-cultural reality, освіта, education, виховання, upbringing, соціалізація, socialization, культура, culture
Бібліографічний опис
Берегова, Г. Д. Методологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторі [Текст] / Г. Д. Берегова // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 2 (6). – С. 185–193.