Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/669
Title: Категоріально-процесуальна реконструкція вищої освіти: ієрархізація процесів навчання, підготовки, освіти
Other Titles: Category-Procedural Reconstruction of Higher Education: Hierarchy Processes of Educating, Preparation, Education
Authors: Прудченко, Інна Іванівна
Prudchenko, Inna Ivanivna
Keywords: навчання
educating
підготовка
preparation
освіта
education
вища освіта
higher education
зміст навчання
content of educating
зміст підготовки
content of preparation
зміст освіти
content of education
Issue Date: 2012
Citation: Прудченко, І. І. Категоріально-процесуальна реконструкція вищої освіти: ієрархізація процесів навчання, підготовки, освіти [Текст] / І. І. Прудченко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 2 (6). – С. 193–205.
Abstract: У статті виявлено специфіку функціонування понять «навчання», «підготовка», «освіта» у вищій школі. Здійснено ієрархізацію означених процесів за трьома етапами, що характеризують особистісно-професійне становлення молодої людини. Відповідно до них визначено рівні професіоналізму майбутнього спеціаліста: учнівський, ремісничий і креативний.
The specific of functioning of concepts is educed «educating», «preparation», «education» at higher school. Hierarchy of the distinguished processes is carried out after three stages, which characterize the personality-professional becoming of young man. In accordance with them the levels of professionalism of future specialist are certain: student’s, handicraft and creative.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/669
Appears in Collections:Філософія науки: традиції та інновації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Katehorialno-protsesualna rekonstruktsiia.pdf408,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.