Категоріально-процесуальна реконструкція вищої освіти: ієрархізація процесів навчання, підготовки, освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті виявлено специфіку функціонування понять «навчання», «підготовка», «освіта» у вищій школі. Здійснено ієрархізацію означених процесів за трьома етапами, що характеризують особистісно-професійне становлення молодої людини. Відповідно до них визначено рівні професіоналізму майбутнього спеціаліста: учнівський, ремісничий і креативний.
The specific of functioning of concepts is educed «educating», «preparation», «education» at higher school. Hierarchy of the distinguished processes is carried out after three stages, which characterize the personality-professional becoming of young man. In accordance with them the levels of professionalism of future specialist are certain: student’s, handicraft and creative.
Опис
Ключові слова
навчання, educating, підготовка, preparation, освіта, education, вища освіта, higher education, зміст навчання, content of educating, зміст підготовки, content of preparation, зміст освіти, content of education
Бібліографічний опис
Прудченко, І. І. Категоріально-процесуальна реконструкція вищої освіти: ієрархізація процесів навчання, підготовки, освіти [Текст] / І. І. Прудченко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 2 (6). – С. 193–205.