Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6707
Title: Взаємодія вчителя-логопеда і психолога у роботі з дошкільниками із мовленнєвими порушеннями
Other Titles: Interaction of Teacher-Speech Therapist and Psychologist in Work with Preschoolers with Speech Disorders
Authors: Кравченко, Анатолій Іванович
Kravchenko, Anatolii Ivanovych
Безуська, Аліна Олександрівна
Bezuska, Alina Oleksandrivna
Keywords: вчитель-логопед
психолог
діти дошкільного віку
мовленнєві порушення
speech therapist
psychologist
children of preschool age
speech disorders
учитель-логопед
психолог
дети дошкольного возраста
речевые нарушения
Issue Date: 15-Feb-2019
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Кравченко, А. І. Взаємодія вчителя-логопеда і психолога у роботі з дошкільниками із мовленнєвими порушеннями [Текст] / А. І. Кравченко, А. О. Безуська // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 174–177.
Abstract: У статті вказані актуальні проблеми співпраці учителя-логопеда і психолога у процесі подолання мовленнєвих порушень в дошкільників.
В статье указаны актуальные проблемы сотрудничества учителя-логопеда и психолога в процессе преодоления речевых нарушений у дошкольников.
The article identifies current problems of the cooperation of a speech therapist and psychologist in the process of overcoming the disability in preschoolers.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6707
ISSN: 2524-0587
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-175-178.pdf542,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.