Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із дислексією в умовах сучасної загальноосвітньої школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019-02-15
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Статтю присвячено проблемі психолого-педагогічного супроводу молодших школярів із дислексією в умовах сучасної загальноосвітньої школи. Розглядаються питання розробки методики розвитку навичок читання у даної категорії дітей.
Статья посвящена проблеме психолого-педагогического сопровождения младших школьников с дислексией в условиях современной общеобразовательной школы. Рассматриваются вопросы разработки методики развития навыков чтения у данной категории детей.
The article is devoted to the problem of psychological and pedagogical support of younger schoolchildren with dyslexia in the conditions of a modern comprehensive school. The development of methods for the development of reading skills in this category of children is considered.
Опис
Ключові слова
dyslexia, development of reading skills, methods of primary education, psychological and pedagogical support, дислексія, розвиток навичок читання, методика початкового навчання, психолого-педагогічний супровід.дислексия, развитие навыков чтения, методика начального обучения, психолого-педагогическое сопровождение
Бібліографічний опис
Кравченко, А. І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів із дислексією в умовах сучасної загальноосвітньої школи [Текст] / А. І. Кравченко, Т. О. Колодяжна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 177–179.