Творчі ігри як засіб розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019-02-15
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті подано кількісно-якісний аналіз ефективності експериментальної методики розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобами творчих ігор.
В статье представлен количественный и качественный анализ эффективности экспериментальной методики развития связной речи старших дошкольников с общим недоразвитием речи с помощью творческих игр.
The article presents an experimental methodology for the development of coherent speech of senior preschoolers with a general underdevelopment of speech using creative games. The author confirms the effectiveness of methods of using the quantitative and qualitative results.
Опис
Ключові слова
зв’язне мовлення, загальне недорозвинення мовлення, експериментальна методика, творчі ігри, связная речь, общее недоразвитие речи, экспериментальная методика, творческие игры, connected speech, general speech underdevelopment, experimental technique, creative games
Бібліографічний опис
Ласточкіна, О. В. Творчі ігри як засіб розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників [Текст] / О. В. Ласточкіна, Л. П. Єременко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 23–27.