Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6714
Title: Використання наочного моделювання в логопедичній роботі з дошкільниками
Other Titles: Using Visual Simulation Logopedic Work with Preschoolers
Authors: Ласточкіна, Олена Володимирівна
Lastochkina, Olena Volodymyrivna
Карпенко, Олена Олександрівна
Karpenko, Olena Oleksandrivna
Keywords: метод наочного моделювання
старші дошкільники
зв’язне мовлення
visual modeling method
senior preschoolers
connected speech
метод наглядного моделирования
старшие дошкольники
связная речь
Issue Date: 15-Feb-2019
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Ласточкіна, О. В. Використання наочного моделювання в логопедичній роботі з дошкільниками [Текст] / О. В. Ласточкіна, О. О. Карпенко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 27–29.
Abstract: У статті схарактеризовано метод наочного моделювання, що пропонується використовувати як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.
В статье предложена характеристика метода наглядного моделирования; этот метод предлагается использовать как средство развития связной речи дошкольников с общим недоразвитием речи.
The article proposed a characteristic of the visual modeling method. This method is proposed to be used as a means of developing coherent speech of preschoolers with a general underdevelopment of speech.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6714
ISSN: 2524-0587
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-28-30.pdf514,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.