Пізнавальні ігри як засіб розвитку лексико-граматичної складової усного мовлення старших дошкільників

Анотація
У статті подано характеристику та умови проведення пізнавальних ігор, що призначені для логокорекційної роботи з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення.
В статье рассмотрена характеристика и условия проведения познавательных игр, которые могут быть использованы в коррекционном процессе для дошкольников с общим недоразвитием речи.
The article describes the characteristics and conditions of the cognitive games. These games can be used in the process of correcting severe speech disorders of preschoolers.
Опис
Ключові слова
пізнавальні ігри, загальне недорозвинення мовлення, лексико-граматична складова мовлення, общее недоразвитие речи, познавательные игры, лексико-грамматическая сторона речи, cognitive games, general speech underdevelopment, lexical and grammatical side of speech
Бібліографічний опис
Ласточкіна, О. В. Пізнавальні ігри як засіб розвитку лексико-граматичної складової усного мовлення старших дошкільників [Текст] / О. В. Ласточкіна, Ж. О. Степанченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 33–36.