Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorSemenikhina, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorШамоня, Володимир Григорович-
dc.contributor.authorShamonia, Volodymyr Hryhorovych-
dc.date.accessioned2019-02-21T13:55:45Z-
dc.date.available2019-02-21T13:55:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШамоня, В. Г. Вивчення цифрової логіки у підготовці бакалаврів з комп’ютерних наук: праксеологічний підхід [Текст] / В. Г. Шамоня, О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: М. П. Вовк, М. Гр. Воскоглу, Т. Г. Дерека та ін. ; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2018. – Вип. 4 (18). – С. 166–170.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6726-
dc.description.abstractУ статті наведено приклади двох лабораторних робіт, які пропонуються майбутнім бакалаврам з комп’ютерних наук в рамках вивчення розділу «Цифрова логіка» курсу «Архітектура комп’ютера». Обґрунтовано, що Підготовка сучасного фахівця потребує від закладу освіти використання сучасних інформаційних засобів. Це обумовлює активне залучення праксеологічного (діяльнісного) підходу до навчання на кожному етапі освітнього процесу. Особливо це стосується підготовки фахівців з комп’ютерних наук, для яких технічні і програмні засоби є не скільки засобом використання, скільки об’єктом вивчення. Тому формування у них знань про логічні основи функціонування інформаційних систем на засадах праксеологічного підходу має важливе значення. Метою статті є висвітлення доробку авторів стосовно організації практикуму з цифрової логіки, яка вивчається майбутніми бакалаврами з комп’ютерних наук. Використані методи: системний аналіз наукових джерел для визначення найбільш важливих тем курсу, ретроспективний аналіз програмних засобів для моделювання фізичних процесів, педагогічний експеримент, анкетування. Курс розбито на 11 тем : вивчення спектрів гармонічних сигналів; вивчення спектрів модульованих сигналів; вивчення фільтрів; вивчення базового елементу ТТЛ; вивчення базового елементу КМОП; вивчення комбінаційних елементів; вивчення мультивібраторів; вивчення тригерів; вивчення суматора; вивчення лічильників; вивчення арифметико-логічного пристрою. Наведено завдання та їх візуальна підтримка для тем «Вивчення спектрів модульованих сигналів» та «Вивчення фільтрів». Підтверджено, що виконання лабораторних робіт сприяє усвідомленню важливості математичного моделювання у відтворенні фізичних процесів, що відбуваються у цифрових пристроях, а також позитивно впливає на рівень навчальних досягнень майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук.uk_UA
dc.description.abstractThe article gives examples of two laboratory works that are offered to future bachelors in computer sciences as a part of the study of the section "Digital Logic" of the course "Computer Architecture". It is substantiated that the training of a modern specialist requires the use of modern information tools from the educational institution. This leads to the active involvement of the praxis (activity) approach to learning at each stage of the educational process. This is especially true for the training of computer science specialists, for which technical and software tools are not as a means of use, but as an object of study. Therefore, the formation of their knowledge of the logical foundations of the functioning of information systems on the principles of the praxeological approach is important. The purpose of this article is to highlight the authors' revision of the organization of a workshop on digital logic that is being studied by future bachelors in computer science. Used methods: systematic analysis of scientific sources for determining the most important topics of the course, retrospective analysis of software tools for modeling physical processes, pedagogical experiment, questionnaires. The course is divided into 11 topics: the study of spectra of harmonic signals; study of spectra of modulated signals; study of filters; study of the basic element of TTL; study of the basic element of CMOS; study of combining elements; study of multivibrators; study of triggers; study of the adder; study of counters; study of the arithmetic-logic device. The task and their visual support for the topics "Study of Modulated Signal Spectra" and "Study of Filters" are given. It is confirmed that the implementation of laboratory works contributes to the awareness of the importance of mathematical modeling in reproducing the physical processes occurring in digital devices, and also positively affects the level of educational achievements of future bachelors from computer sciences.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectвивчення цифрової логікиuk_UA
dc.subjectпідготовка бакалаврів з комп’ютерних наукuk_UA
dc.subjectпраксеологічний підхідuk_UA
dc.subjectпрактикумuk_UA
dc.subjectstudy of digital logicuk_UA
dc.subjectpreparation of bachelors on computer sciencesuk_UA
dc.subjectpraxeological approachuk_UA
dc.subjectworkshopuk_UA
dc.titleВивчення цифрової логіки у підготовці бакалаврів з комп’ютерних наук: праксеологічний підхідuk_UA
dc.title.alternativeStudy of Digital Logic in Preparation of Computer Sciences Bachelors: Praxseological Approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31110/2413-1571-2018-018-4-028-
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shamonya V., Semenikhina O..pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.