Гра як засіб реалізації компетентнісного навчання

Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснений аналіз ігрових методів з погляду реалізації компетентнісного навчання, на основі структурних компонентів процесу навчання: цільовий, стимулююче-мотиваційний, змістовний, операційно-діяльнісний, контрольно-регулювальний та оціночно-результативний; здійснено порівняння ігрових методів в контексті компетентнісного та традиційного навчання.
In the article one can find the analysis of the playing methods from the point of the realization of competence studying, on the basis of the structural components of studying process: objective, stimulating-motivational, thoughtful, operating-qualifying, control-adjusting and assessed-effective. In the article the comparison of the playing methods in the context of the competence and traditional studying is given.
Опис
Ключові слова
дидактична гра, ігрові методи, компетентнісний та традиційний підходи до навчання, історичні компетентності, мета навчання, рефлексія, суб’єкт-субєкті відносини, didactic game, playing methods, competence and traditional way to the process of studying, historical competences, aim of studying, reflection, subject to subject relations
Бібліографічний опис
Барнінець, О. В. Гра як засіб реалізації компетентнісного навчання [Текст] / О. В. Барнінець // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 28–32.