Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/675
Назва: Философское осмысление хай-тек и необходимость превентивного образования
Інші назви: The Philosophical Comprehension of High-Tech and the Necessity of Preventive Education
Автори: Цикін, Веніамін Олександрович
Tsykin, Veniamin Oleksandrovych
Ключові слова: хай-тек
high-tech
трансгуманизм
transhumanism
дигитализация
digitalization
инжиниринг
engineering
конвергенция
convergence
превентивное образование
preventive education
NBIC
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Цикин, В. А. Философское осмысление хай-тек и необходимость превентивного образования [Текст] / В. А. Цикин // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 27–37.
Короткий огляд (реферат): В статье проанализирована сущность хай-тек (высоких технологий), показано их воздействие на бытие человека. При этом особый акцент сделан на раскрытие методологической роли комплекса NBIC-конвергенции и его влияние на превентивное образование.
The essence of high-tech (high technologies) is analysed and their affecting on a human life is shown in the article. Thus the special accent is done on opening up a methodological role of NBIC-convergence complex and its influence on preventive education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/675
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofske osmyslennia khai-tek.pdf390,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.