Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6761
Title: Пізнавально-виховний потенціал семінару з трансгуманізму в курсі філософії
Other Titles: The Heuristic and Educational Potential of Transhumanism’s Seminar in Courses of Philosophy in Higher Education: Contemporary Challenges
Authors: Дєнєжніков, Сергій Сергійович
Dieniezhnikov, Serhii Serhiiovych
Keywords: семінар з філософії
навчально-виховний процес
евристичний потенціал
трансгуманізм
вища школа
seminar on philosophy
educational process
heuristic potential
transhumanism
high school
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Дєнєжніков, С. С. Пізнавально-виховний потенціал семінару з трансгуманізму в курсі філософії [Текст] / С. С. Дєнєжніков // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 92–95.
Abstract: Стаття присвячена проблемі пізнавально-виховного потенціалу семінару з трансгуманізму в курсі філософії у вищий школі у умовах сучасності. Особливий акцент в статті присвячений методичним, організаційним та виховним аспектам впровадження новітніх досліджень в галузі філософії науки з проблем трансгуманізму у навчально-виховний процес вищої школи.
This article is devoted to the problem of heuristic and educational potential of the seminar of transhumanism in course of philosophy in high school in terms of modernity. Particular emphasis in the article is paid to methodological, organizational and educational aspects of the implementation of the latest research in seminars of philosophy on transhumanism in the educational process of higher education.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6761
Appears in Collections:Теорія та методика навчання суспільних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyenyezhnikov S.S..pdf277,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.