Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/680
Назва: Фундаментальность образования: эвристический потенциал постнеклассичекой науки
Інші назви: Fundamentals of Education: Heuristic Potential of Postclassical Sciences
Автори: Наумкіна, Олена Анатоліївна
Naumkina, Olena Anatoliivna
Ключові слова: фундаментальность образования
fundamentals of education
синергетика
synergetics
нелинейное мышление
nonlinear thinking
постнеклассическая наука
postnonclassical science
инактивированность познания
inactivity cognition
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Наумкина, Е. А. Фундаментальность образования: эвристический потенциал постнеклассичекой науки [Текст] / Е. А. Наумкина // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 129–138.
Короткий огляд (реферат): В статье раскрыты основные подходы к определению содержания понятия «фундаментальность образования», а также выявлены эвристические возможности постнеклассической науки в реализации принципа фундаментальности образования.
The basic approaches to definition of the content of notion "fundamentals of education" are revealed in the article and the heuristic possibilities of postnonclassical science in realization of the principle of fundamentals of education are defined here.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/680
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fundamentalnist osvity.pdf387,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.