Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/684
Назва: Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу
Інші назви: The Problems of Formation of the Modern Educational Discourse
Автори: Книш, Інна Василівна
Knysh, Inna Vasylivna
Ключові слова: освіта
education
есенціалізм
essentialism
енциклопедизм
encyclopedic learning
ідеалізм
idealism
прагматична освітня програма
pragmatic educational programme
екологічний світогляд
ecological outlook
алармізм
alarmism
сцієнтизм
scientism
консерваціонізм
conservationism
екологічний реалізм
ecological realism
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Книш, І. В. Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу [Текст] / І. В. Книш // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 152–161.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу стосовно екологізації сучасної освіти та виховання. З’ясували, що саме вирішення проблем екологічної освіти у постнекласичний період розвитку наукового знання має сприяти формуванню екологічного мислення, його ноосферізації та розвитку екологічної культури.
The article tackles the problems of formation of the modern educational discourse concerning ecological aspect of modern education and up-bringing. It was found out that solving problems of environmental education during post-non-classical period of scientific knowledge development must facilitate shaping of ecological mentality, its noospherisation and ecological culture development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/684
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy stanovlennia.pdf406,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.