Вища освіта у інформаційно-освітньому просторі: онтологічно-гносеологічний аналіз

Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті аналізується онтологічна і гносеологічна сутність освітнього процесу у новому інформаційно-освітньому просторі. Зокрема, застосування інформаційних технологій та інноваційних методів у багаторівневому, безперервному процесі підготовки професіонала. Розглядається гносеологічна роль пізнання і практики у формуванні особистості фахівця.
The article deals with the ontological and qnosioloqical nature of educational process in new informational and educational expanse. The utilization of informational technoloqies and innovational methods in many levelled and contionuous process of professional preparation is analysed. The qnosioloqical role of knowledqe and practice in formation of professinal personality is examined.
Опис
Ключові слова
освіта, edication, інформація, ionformation, технології, technology, мультимедіа, media, пізнання, knowoledqe
Бібліографічний опис
Давидов, П. Г. Вища освіта у інформаційно-освітньому просторі: онтологічно-гносеологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ред. кол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 113–121.