Європейський та національний контексти академічної культури дослідника: досвід реалізації проекту Еразмус+Жан Моне модуль

Ескіз недоступний
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті представлено деякі аспекти навчального курсу докторської програми «Академічна культура дослідника: європейський та національний досвід», розробленого за проектом Erasmus + Jean Monnet Module для аспірантів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, що виконується в Сумському державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, окреслено лінгвокультурологічний, когнітивний, креативно-технологічний аспекти формування академічної культури дослідника.
The article describes some aspects of the PhD program “Academic Culture of a Researcher: European and National Experience” curriculum, developed under the Erasmus + Jean Monnet Module for PhD students in the field of knowledge “01 Education / Pedagogy”. The program is implemented at the A. S. Makarenko Sumy State Pedagogical University. Also linguocultural, cognitive, creative and technological aspects of the researchers’ academic culture formation are outlined.
Опис
Ключові слова
європейський контекст, докторська програма, академічна культура дослідника, лінгвокультурологічний аспект, креативно-технологічний аспект, когнітивний аспект, European context, PhD program, academic culture of the researcher, linguocultural aspect, cognitive aspect, creative and technological aspects
Бібліографічний опис
Семеног, О. Європейський та національний контексти академічної культури дослідника: досвід реалізації проекту Еразмус+Жан Моне модуль [Текст] / О. Семеног // Україна – Європейський союз: від партнерства до асоціації : Український Щорічник з Європейських Інтеграційних Студій. – Луцьк : Терен, 2019. – С. 320–330.
Зібрання