Поняття методики й методології в сучасному екскурсознавстві

Ескіз недоступний
Дата
2018-02-28
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Анотація
Сучасний туристичний ринок потребує нового способу організації екскурсійної діяльності. Туристичні організації, які розроблюють екскурсійні маршрути, повинні враховувати велику кількість особливостей туристичної галузі: попит споживачів, диференційований сервіс сегментних груп, високу якість послуг, що надаються. Вони є причиною зміни чинної методики огляду пам’яток, а також підвищення рівня знань працівників, які розробляють та надають екскурсійні послуги.
Modern tourist market needs a new way to organize an excursion activity. Tourist organizations that create tours should take into account a large number of features of the tourism industry: consumer demand, differentiated service of segment groups, the high quality of the provided services. They are the reasons to change the existing method of sightseeing, as well as raise the level of knowledge of the employees, who develop and provide tour services.
Опис
Ключові слова
екскурсія, екскурсійна методика, екскурсійна діяльність, екскурсознавство, прийоми та методи, excursion, excursion method, excursion activity, excursion science, receptions and methods
Бібліографічний опис
Коваленко, О. В. Поняття методики й методології в сучасному екскурсознавстві [Текст] / О. В Коваленко // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : збірник наукових праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ С. 216–218.
Зібрання