Елементи історизму як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті обґрунтовано можливість та ефективність використання елементів історизму як засобу активізації пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін. Наведено історичні факти, які можуть використовуватися при вивченні теорії ймовірностей.
The possibility and effectiveness of usage of historicism elements as a method of activation of students ’ cognitive activities in the process of studying mathematical disciplines in higher educational establishments are substantiated in the article. Historical facts, which can be used in studying ofprobability theory, are given.
Опис
Ключові слова
пізнавальна діяльність, елементи історизму, математичні дисципліни, теорія ймовірностей, cognitive activityelements of historicism, mathematical disciplines, probability theory
Бібліографічний опис
Розуменко, А. О. Елементи історизму як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін [Текст] / А. О. Розуменко, А. М. Розуменко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 71–72.