Формування професійних компетентностей майбутніх педагогів в умовах дистанційної навчально-професійної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті аналізуються цілі та мотиви навчальної діяльності студентів вищої школи в умовах дистанційного навчання. Розкривається психологічний потенціал дистанційного навчання у формуванні професійних компетенцій майбутніх педагогів.
The paper reveals the goals and motives of educational activities of higher education institutions ’ students in the context of distant education. The psychological potential of distant education in formation offuture teachers’ professional competencies is revealed.
Опис
Ключові слова
дистанційне навчання, студенти вищої школи, навчально-професійна діяльність, цілі навчальної діяльності, мотиви навчальної діяльності, distant education, students of higher education establishments, education and professional activity, goals of educational activity, motives of educational activity
Бібліографічний опис
Тарасова, Т. Б. Формування професійних компетентностей майбутніх педагогів в умовах дистанційної навчально-професійної діяльності [Текст] / Т. Б. Тарасова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 78–79.