Рівні готовності майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищої школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розглянуті аспекти проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Звертається увага на те, що високий рівень оволодіння новими інформаційними технологіями визначає готовність майбутніх викладачів до втілення педагогічних технологій та здійснення інноваційної діяльності. Визначено і охарактеризовано рівні готовності майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Відмічено, що результат впровадження ІКТ в навчальний процес безпосередньо залежить від професійних знань, вмінь і навичок викладача.
In the article considers aspects of the problem of information and communication technologies use' in education. It is noted that the high level of mastering new information technologies determines the readiness of future teachers to implementation pedagogical technologies and innovative activities. The future teachers’ preparedness levels for the information and communication technologies' use in professional activities are determined and characterized. Indicated that the ICT introduction result into the educational process directly depends on the teacher’s professional knowledge, abilities and skills.
Опис
Ключові слова
інформаційно-комунікаційні технології, майбутній викладач, готовність, рівні, навчальний процес, information and communication technologies, future teacher, preparedness, levels, educational process
Бібліографічний опис
Топольник, Я. Рівні готовності майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищої школи [Текст] / Я. Топольник // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 82–83.