Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7127
Title: Елементи дискретної математики у курсі «Вступ до спеціальності Математика»
Other Titles: Elements of Discrete Mathematics in the Course “An Introduction to Mathematics”
Authors: Лисенко, Ірина
Lysenko, Iryna
Працьовитий, Микола Вікторович
Pratsovytyi, Mykola Viktorovych
Keywords: дискретна математика
вступ до спеціальності «Математика»
зміст курсу
числові послідовності
прогресії
середні значення
якість знань
фундаментальні математичні курси
математична культура
діагностика знань
між предметні зв’язки
discrete mathematics
introduction to Mathematics
content of course
numeral sequences
progressions
mean values
quality of knowledge
basic mathematical courses
mathematical culture
diagnosis of knowledge
interdisciplinary relations
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Лисенко, І. М. Елементи дискретної математики у курсі «Вступ до спеціальності Математика» [Текст] / І. М. Лисенко, М. В. Працьовитий // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 112–113.
Abstract: Доповідь присвячена змісту курсу «Вступ до спеціальності Математика», аргументації доцільності вивчення елементів дискретної математики в даному курсі, необхідних для якісного засвоєння знань з лінійної алгебри, аналітичної геометрії та математичного аналізу студентами 1-го курсу математичних спеціальностей педагогічного університету, і фактичному наповненню теми «Числові послідовності з властивістю однорідності», яка включає вивчення арифметичної, геометричної, гармонічної, середньо квадратичної прогресій та послідовностей Фібоначчі. В ній крім змістовного наповнення теми пропонуються система задач для самостійного розв’язання і система діагностики знань, основний акцент здійснюється на виклад матеріалу з єдиних теоретичних позицій, а також інваріантності форми стосовно порядкового номера члена послідовності.
In the talk, we discuss content of the course “An Introduction to MATHEMATICS”. We prove that elements of discrete mathematics in this course are necessary for effective learning of linear algebra, analytic geometry and mathematical analysis by first year students of mathematical specialities in pedagogical university. Content for the topic “Numeral sequences with the property of homogeneity” is given (in particular, learning of arithmetic, geometric, harmonic, quadratic progressions and Fibonacci sequences). We also propose system ofproblems for self-study and system for diagnosis of knowledge. We highlight that text is given on the unique theoretical position and form is invariant with respect to number of the term of sequence.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7127
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysenko, Mykola Pratsiovytyi..pdf412,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.