Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7148
Title: Підсистеми комп’ютерної графіки у навчанні фізики
Other Titles: Subsystems of Computer Graphics in Studying Physics
Authors: Єфименко, Світлана
Yefymenko, Svitlana
Keywords: педагогічні програмні засоби
комп 'ютерна графіка
графічний інтерфейс
предметна компетентність
цифрова лабораторія
pedagogical software tools
computer graphics
graphical interface
subject competence
digital laboratory
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Єфименко, С. Підсистеми комп’ютерної графіки у навчанні фізики [Текст] / С. Єфименко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 151–154.
Abstract: У статті зроблено аналіз реалізації комп 'ютерної графіки у навчанні фізики через використання графічних інтерфейсів педагогічних програмних засобів (ППЗ). Для прикладу наведено застосування графічних інтерфейсів ППЗ GRAN 1 та цифрових лабораторних комплексів Register Data Logger і NOVA. Вказано на їх значення для формування предметної компетентності майбутнього фахівця.
The article gives the analysis of realizing the computer graphics in studying physics through graphical interfaces of pedagogical software tools (PST). Using the graphical interfaces PST GRAN 1 and digital laboratory complexes Register Data Logger and NOVA is given as an example. Their value for forming the subject competence of the future specialist is indicated.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7148
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yefymenko S..pdf758,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.