Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7154
Title: Педагогічний аналіз уроку трудового навчання
Other Titles: Pedagogical Analysis of the Lesson of Labor Training
Authors: Пасівенко, Андрій
Pasivenko, Andrii
Keywords: урок трудового навчання
дидактичні вимоги
методи
прийоми
форми
lesson of labor training
didactic requirements
methods
methods
forms
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Пасівенко, А. Педагогічний аналіз уроку трудового навчання [Текст] / А. Пасівенко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка [та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 162–164.
Abstract: Визначено орієнтовні основи аналізу сучасного уроку трудового навчання. Охарактеризовано основні компоненти диференційованого підходу до аналізу уроку трудового навчання. Автор доводить думку, що в ході дидактичного аналізу навчального процесу необхідно враховувати: мета навчання і виховання; зміст, процес навчання і його основні види; принципи, методи, форми організації навчання.
The approximate bases of analysis of the modern lesson of labor training are determined. The main components of the differentiated approach to the analysis of the lesson of labor training are described. The author argues that during the didactic analysis of the educational process it is necessary to take into account: the purpose of education and upbringing; content, learning process and its main types; principles, methods, forms of organization of training.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7154
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pasyenko A..pdf428,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.