Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7158
Title: | Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів будівельного профілю |
Other Titles: | Information and Communication Technologies as a Means of Formation of Professional Competence of Future Teachers of Building Profile |
Authors: | Бондаренко, Микола Bondarenko, Mykola Чорноплат, Ігор Chornoplat, Ihor |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології освітній процес професійна компетентність компетентний професіоналізм information communication technologies educational process professional competence competent professionalism |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ФОП Цьома С. П. |
Citation: | Бондаренко, М. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів будівельного профілю [Текст] / М. Бондаренко, І. Чорноплат // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка [та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 172–173. |
Abstract: | У статті розкрито значення інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх педагогів будівельного профілю. The article reveals the importance of information and communication technologies in shaping the professional competence of future educators of the construction profile. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7158 |
Appears in Collections: | Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bondarenko, Chornoplat.pdf | 412,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.