Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7378
Title: Історичний огляд наповнення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школі
Other Titles: The Historical Overview of the Content Line of Equations and Inequalities in High School's Occupancy
Authors: Кондик, Юлія
Kondyk, Yuliia
Одінцова, Оксана Олександрівна
Odintsova, Oksana Oleksandrivna
Keywords: рівень стандарту
академічний рівень
профільний рівень
поглиблене вивчення
Нова українська школа
level of standard
academic level
profile level
in-depth study
New Ukrainian School
Issue Date: 2019
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Кондик, Ю. Історичний огляд наповнення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школі [Текст] / Ю. Кондик ; науковий керівник О. О. Одінцова // Студентська звітна конференція : матеріали результатів досліджень молодих науковців / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: М. В. Каленик, Н. В. Дегтярьова, Ю. В. Хворостіна]. – Суми, 2019. – Вип. 13, т. 1. – С. 18–21.
Abstract: У статті проаналізовано особливості вивчення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школі за навчальними програмами різних років. Зазначено відмінності між навчальними програмами різних рівнів, а також зміни, які відбулися в 2018/2019 н. рр. та зміни, які ще планують впровадити.
There are analyzed the peculiarities of studying the content line of equations and inequalities in the high school by the curricula of different years in this article. Differences between educational programs at different levels and also the changes that took place in 2018/2019 and which are planning to introduce are noted.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7378
Appears in Collections:Студентська звітна конференція. Фізико-математичний факультет СумДПУ імені А. С. Макаренка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondyk_Istorychnyi.pdf884,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.