Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/739
Назва: Проблема формирования новой парадигмы образования
Інші назви: The Problem of Formation of a New Education Paradigm
Автори: Цикін, Веніамін Олександрович
Tsykin, Veniamin Oleksandrovych
Ключові слова: классическая модель образования
classical model of education
принципы фундаментальной науки
principles of fundamental science
постнеклассическая наука
postnonclassical science
парадигма
paradigm
принципы образования
principles of education
синергетический подход
synergetic approach
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Цикин, В. А. Проблема формирования новой парадигмы образования [Текст] / В. А. Цикин // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (4). – С. 161–171.
Короткий огляд (реферат): В статье раскрыта сущность классической модели образования, обоснована необходимость разработки новой парадигмы образования ХХІ века. При этом особый акцент сделан на применение синергетического подхода, который составляет сущность современной парадигмы, и на раскрытие основных принципов.
The article reveals the essence of the classical model of education, the necessity of developing a new paradigm of XXI century education is grounded. A particular emphasis on the use of synergistic approach is made, which is the essence of the modern paradigm. Its basic principles are disclosed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/739
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema formuvannia.pdf471,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.