Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7406
Title: Особливості когнітивно-візуального підходу при візуалізації навчального матеріалу з математики
Other Titles: Features of Cognitive-Visual Approach in Visualization of Educational Materials of the Mathematics
Authors: Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Keywords: візуалізація
когнітивно-візуальний підхід
візуалізація навчального матеріалу
навчання математики
форми подання матеріалу
visualization
cognitive-visual approach
visualization of educational material
mathematical training
forms of presentation of the material
Issue Date: Jun-2019
Citation: Юрченко, А. О. Особливості когнітивно-візуального підходу під час візуалізації навчального матеріалу з математики / А. О. Юрченко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій ; [редкол.: К. М. Байша, В. Грейзін, Т. О. Дмитренко та ін.]. – Одеса, 2019. – Вип. 11, т. 3. – С. 62–67.
Abstract: У статті розглядається проблема візуального подання навчального матеріалу на уроках математики. Визначено поняття „візуалізація” та „когнітивно-візуальний підхід”. Обґрунтовано, що візуалізація навчальної інформації може бути досягнута різними методичними прийомами, і відповідно до цього виділені різноманітні схемо-знакові моделі представлення знань, а саме: логічна структура навчальної інформації у формі графа, продуктивна модель, логічна модель, когнітивно-графічні елементи, фреймова модель, конспект-схема, опорний конспект та карта пам’яті. У статті зазначено, що уміле використання візуалізації у процесі навчання сприяє розвитку самостійності, активності, творчої пізнавальної діяльності учнів, що значною мірою забезпечує підготовку їх до самостійної практичної роботи.
The article deals with the problem of visual presentation of educational material in mathematics lessons. The concept of "visualization" and "cognitive-visual approach" are defined. It is substantiated that the visualization of educational information can be achieved by different methods, and according to this, various schema-sign models of presentation of knowledge are allocated, namely: the logical structure of educational information in the form of a graph, a productive model, a logical model, cognitive-graphic elements, a framing model, a notebook and a memory card. The article states that the skilful use of visualization in the learning process contributes to the development of autonomy, activity, and creative cognitive activity of students, which to a large extent ensures their preparation for independent practical work.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7406
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юрченко т3.pdf736,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.