Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамодай, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorSamodai, Valentyna Petrivna-
dc.contributor.authorНосова, А. О.-
dc.contributor.authorNosova, A. O.-
dc.date.accessioned2016-12-28T14:08:32Z-
dc.date.available2016-12-28T14:08:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСамодай, В. П. Франчайзингові відносини в туристичній індустрії як перспективний напрямок розвитку бізнесу [Текст] / В. П. Самодай, А. О. Носова // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка» : науковий журнал / Сумський державний університет. – 2012. – № 2. – С. 116–122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/741-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням використання франчайзингових мереж для розвитку туристичного бізнесу. Мета, перспективи та недосконалість франчайзингу були ретельно вивчені, а також міжнародний досвід, проблеми поліпшення законодавчої бази, регулювання франчайзингових справ були визначені. Розкрито перспективи розвитку франчайзингу в Україні.uk_UA
dc.description.abstractThis article deals with the question of usage of franchising network for tourism business development. The aim, perspectives and imperfection of franchising were scrutinized as well as international experience, the problem of legislative base improvement, regulating franchising affairs, has been pointed out. The author outlines the development perspectives of franchising in Ukraine.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДУuk_UA
dc.subjectфранчайзингові відносиниuk_UA
dc.subjectтуристична індустріяuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectфраншизаuk_UA
dc.subjectфранчайзіuk_UA
dc.subjectфранчайзерuk_UA
dc.subjectфранчайзингова угодаuk_UA
dc.subjectмаркетингова концепціяuk_UA
dc.subjectfranchayzing relationsuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectfranchiseuk_UA
dc.subjectfranchise landsuk_UA
dc.subjectmarketing conceptionuk_UA
dc.titleФранчайзингові відносини в туристичній індустрії як перспективний напрямок розвитку бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeFranchayzinq Relations in Tourism Industry as Perspective Business Developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc338.41-1:65.012.23uk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Franchaizynhovi_vidnosyny.pdf3,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.