Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/751
Назва: Людина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологій
Інші назви: Man as an Impact of Innovative Educational Technologies
Автори: Гайворонська, Олена Олександрівна
Haivoronska, Olena Oleksandrivna
Ключові слова: технологія
technology
інноваційні технології
innovative technology
вальдорфська школа
Waldorf School
Дальтон-підхід
Dalton-approach
модульно-розвивальне навчання
modular and developmental education
інтерактивні технології
interactive technology
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Гайворонська, О. О. Людина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологій [Текст] / О. О. Гайворонська // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (4). – С. 178–184.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст освітніх процесів ХХІ століття; висвітлено вплив технологій навчання на розвиток особистості; визначено місце людини в системі освітніх інноваційних технологій, їх усебічний вплив на суб’єкта освіти під час використання в навчально-виховному процесі.
The article exposes the contents of educational processes of the XXI century, highlighted the impact of learning technologies for personal development, and determined man's place in the education of innovative technologies and their impact on the subject of comprehensive education in the use of the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/751
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liudyna yak subiekt vplyvu innovatsiinykh.pdf375,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.