Психолого-педагогічні особливості формування англомовної лексичної компетентності з використанням автентичних відеоматеріалів у студентів-філологів 1-го курсу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття розкриває проблему урахування індивідуальних психолого-педагогічних особливостей у процесі формування англомовної лексичної компетентності засобами автентичних відеоматеріалів у студентів-філологів 1-го курсу. У статті розглянуті психологічні аспекти адаптації студентів 1-го курсу до зміни діяльності, труднощі опанування студентами лексичного матеріалу та можливості автентичних відеоматеріалів у подоланні цих труднощів.
The article reveals the problem of considering the individual psychological and pedagogical features in the process of the formation of English-language lexical competence by means of authentic video materials of 1st year students of philology. The article deals with the psychological aspects of the 1st year students’ adaptation to the change of activity, the difficulty of mastering lexical material by1st year students and the possibilities of authentic video materials in overcoming these difficulties.
Опис
Ключові слова
автентичні відеоматеріали, англомовна лексична компетентність, труднощі формування лексичної компетентності, студентифілологи, психолого-педагогічні особливості, authentic video materials, English lexical competence, students-philologists, psychological and pedagogical peculiarities
Бібліографічний опис
Мельник, Є. В. Психолого-педагогічні особливості формування англомовної лексичної компетентності з використанням автентичних відеоматеріалів у студентів-філологів 1-го курсу [Текст] / Є. В. Мельник // Актуальні питання філології та методології : збірник наукових праць студентів / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Факультет іноземної та слов’янської філології ; [редкол.: В. В. Герман, А. М. Коваленко, О. М. Семеног та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. – С. 76–83.