Самоосвіта особистості як соціальне та педагогічне явище

Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано основні етапи становлення та розвитку поняття «самоосвіта особистості» як соціокультурного явища. Зроблено висновок про те, що самоосвіта є педагогічним явищем, яке модифікується в поняття «самоосвіта школяра».
The fundamental stages of formation and development of the notion “personal selfeducation” as a socio-cultural phenomenon are analyzed in this article. It was concluded that the self-education is a pedagogical phenomenon, which can be modified into the notion “pupil’s self-education”.
Опис
Ключові слова
поняття, самоосвіта особистості, соціокультурне явище, самоосвіта школяра, notion, personal selfeducation, socio-cultural phenomenon, pupil’s self-education
Бібліографічний опис
Коростіль, Л. А. Самоосвіта особистості як соціальне та педагогічне явище [Текст] / Л. А. Коростіль // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 138–146.