Соціокультурні аспекти реалізації жіночого потенціалу в бізнесі

Анотація
У статті проаналізовано соціокультурні чинники, які зумовлюють низьку активність жіночого населення у сфері розвитку підприємництва. Простежено вплив соціокультурних стереотипів, зокрема гендерних, на суспільну свідомість і поведінку жінок на ринку праці. Зроблено висновок про неготовність українського суспільства визнати ці стереотипи і відмовитися від них.
The socio-cultural factors which determine a low activity of female population in the field of entrepreneurship development. One traces an impact of the socio-cultural and specifically gender stereotypes on the public consciousness and female behaviour at the labor market. A conclusion that Ukrainian society isn’t ready to recognize and to refuse these stereotypes is drawn.
Опис
Ключові слова
підприємництво, business, традиції, traditions, гендерні стереотипи, gender stereotypes
Бібліографічний опис
Костенко, А. М. Соціокультурні аспекти реалізації жіночого потенціалу в бізнесі [Текст] / А. М. Костенко, Н. Д. Світайло // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (2). – С. 103–112.