Інтеграція уявлень учнів про навколишнє середовище у процесі розвитку мови в початкових класах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються педагогічні можливості використання вправ і завдань природничого спрямування для розвитку мовлення, які допоможуть учителеві початкової школи у підготовці до інтегрованих уроків і сприятимуть розширенню та збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх екологічної культури.
In the article the system of the exercises and tasks of the ecological directions is observed, this will help the teacher of the primary school in the preparation to the integrated lessons and will broaden and enrich of the pupils’ ecological knowledge.
Опис
Ключові слова
учитель початкової школи, інтегровані уроки, навколишній світ, teacher of the primary school, integrated lessons, environment
Бібліографічний опис
Пушкарьова, Т. О. Інтеграція уявлень учнів про навколишнє середовище у процесі розвитку мови в початкових класах [Текст] / Т. О. Пушкарьова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 145–153.