Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/781
Назва: Нелінійність як один з методологічних орієнтирів сучасної освітньої парадигми
Інші назви: Non-Linearity as One of the Methodological Groundings of Contemporary Educational Paradigm
Автори: Коломієць, М.
Kolomiiets, M.
Ключові слова: освітня парадигма
educational paradigm
постнекласична наукова методологія
postnonclassic scientific methodology
нелінійність
non-linearity
нелінійний підхід
non-linear approach
синергетика
synergetics
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Коломієць, М. Нелінійність як один з методологічних орієнтирів сучасної освітньої парадигми [Текст] / М. Коломієць // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (2). – С. 203–209.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлюється проблема осмислення методологічних засад сучасної освітньої парадигми. З’ясовується значення концепту «нелінійність» та досліджується методологічний потенціал нелінійного підходу в освіті. Пропонується нова модель особистості – інноваційна людина, метою навчання якої стає формування власної дослідницької позиції.
The problem of the definition of the methodological grounding of contemporary educational paradigm is analysed in the article. The meaning of “non-linearity” is revealed and the methodological potential of non-linear approach is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/781
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Neliniinist.pdf299,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.