Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/783
Назва: Становлення соціальної педагогіки як сфери наукового знання: співіснування різнорівневих понятійних парадигм
Інші назви: Becoming of Social Pedagogics as Spheres of Scientific Knowledge: Coexistence of Diverse Concept Paradigms
Автори: Щербина-Яковлева, Олена Юхимівна
Shcherbyna-Yakovleva, Olena Yukhymivna
Ключові слова: формування людини
social forming of man
методологія соціальної педагогіки
methodology of social-paedagogic
соціально-педагогічна діяльність
social-paedagogic activity
соціально-педагогічний процес
social-paedagogic process
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Щербина-Яковлева, О. Ю. Становлення соціальної педагогіки як сфери наукового знання: співіснування різнорівневих понятійних парадигм [Текст] / О. Ю. Щербина-Яковлева // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (2). – С. 214–221.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано тезу про те, що соціальне формування людини як складова світового історичного процесу відображається у багатьох своїх аспектах різними науками – від історії до прикладних педагогічних дисциплін. Соціальна педагогіка потенційно є тією наукою, яка зобов’язана віддзеркалювати не тільки завдання соціальної допомоги або профілактики девіантності, а й насамперед загальні закони становлення та розвитку людини в історичному просторі. Підґрунтям її інноваційного розвитку є асиміляція понятійних парадигм загальнонаукових і суміжних теорій.
In the article position develops that social forming of man as a constituent of world historical process is represented in many the aspects by different sciences: from history to the applied pedagogical disciplines. Social pedagogics potentially is that science which is under an obligation to reflect the tasks of theoretical ground of organizational forms of social help or prophylaxis of deviacy not only, and above all things general acts of becoming and development of man in the historical measuring. The major grounds of its innovative development can be well-to-do by creative assimilation of concept paradigms of scientific and contiguous humanitarian theories.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/783
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stanovlennia sotsialnoi pedahohiky.pdf308,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.