Реміснича освіта у вітчизняних педагогічних теоріях (кінець XІХ – початок ХХ століття)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано найважливіші характеристики та вектори розвитку ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи у вітчизняних педагогічних теоріях кінця XIX – початку XX століття. Особлива увага приділена аналізу наукових надбань із зазначеної проблеми в педагогічній теорії К. Ушинського та С. Русової.
In the article the main characteristics and vectors of development of handicraft education as professional-technical way of educational system of XIX – beg. XIX centuries in native pedagogical theories are represented. The greater part of the article is devoted to studying of handicraft education of children and youth in pedagogical theory of K. Ushinskyi and S. Rusova.
Опис
Ключові слова
реміснична освіта, професійно-технічний напрям, вітчизняні педагогічні теорії, handicraft education, professional-technical approach, native pedagogical theories
Бібліографічний опис
Ситняківська, С. М. Реміснича освіта у вітчизняних педагогічних теоріях (кінець XІХ – початок ХХ століття) [Текст] / С. М. Ситняківська // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 67–78.