Концептуальні засади персоналізації навчання в контексті британських освітніх реформ початку ХХІ ст.

Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснена характеристика основоположних підходів до визначення шляхів персоналізації навчання, що існують у сучасній зарубіжній теорії освіти; з’ясовано особливості застосування організаційно-педагогічного підходу до персоналізації навчання в контексті реформи середньої освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.
The fundamental approaches to the personalization of learning which exist in the western modern theory of education are characterized. The features of application of the organizational pedagogical approach to personalization are found out in the context of UK secondary education reform at the beginning of the XXIst century.
Опис
Ключові слова
персоналізація навчання, організаційно-педагогічний підхід, реформа середньої освіти, Велика Британія, personalization of learning, organizational pedagogical approach, education reform, Great Britain
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Концептуальні засади персоналізації навчання в контексті [Текст] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 58–67.