Раціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено особливості проведення педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі на кожному етапі її проходження; розкрито завдання практики, особливості її організації та діяльності студентів на кожному етапі; велику увагу приділено розкриттю методичної допомоги під час підготовки до проведення занять та організації спілкування з розумово відсталими дітьми.
The peculiarities of conducting pedagogical practice in social-rehabilitation center are illuminated in the article. Tasys of the practice, peculiarities of its organization and students’ activities on each stage are discovered. A great attention is paid to lightening of assistance’ methods under preparation to holding studies and organization of communication with people with mental disease.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, соціально-реабілітаційний центр, розумово відсталі діти, pedagogical practice, social-rehabilitation center, children with mental disease
Бібліографічний опис
Прядко, Л. О. Раціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі [Текст] / Л. О. Прядко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 277–284.