Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8079
Title: Методологічні підходи до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики
Other Titles: Methodological Approaches to the Formation of Visual and Informational Culture Future Math Teachers
Authors: Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Keywords: візуально-інформаційна культура
візуально-інформаційна культура майбутніх учителів математики
методологічний підхід
visual and informational culture
visual and informational culture of future mathematics teachers
methodological approach
Issue Date: 2019
Citation: Друшляк, М. Г. Методологічні підходи до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики [Текст] / М. Г. Друшляк // Україна майбутнього: сучасні тенденції інноваційного розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 13-18 вересня 2019 р., м. Бердянськ. – Бердянськ, 2019. – С. 33–35.
Abstract: Описано роль таких методологічних підходів як системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, компетентнісного, акмеологічного, синергетичного, інтегрованого, когнітивно-візуального, праксеологічного, BYOD-підходу, у формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики.
The role of such methodological approaches as systemic, activity, personality-oriented, competence, acmeological, synergistic, integrated, cognitive and visual, praxeological, BYOD-approach in formation of visual and informational culture of future mathematics teachers is described.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8079
Appears in Collections:Тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.