Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8095
Title: Діагностичний підхід до організації та оцінки самостійної творчої діяльності молодших школярів
Other Titles: Diagnostic Approach to the Organization and Evaluation of Independent Creative Activity of Younger Pupils
Authors: Харькова, Євдокія Дмитрівна
Kharkova, Yevdokiia Dmytrivna
Keywords: педагогічна діагностика
пізнавальна діяльність
творча самостійність
навчальний процес
pedagogical diagnostics
cognitive activity
creative independent
educational process
Issue Date: 2009
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Харькова, Є. Д. Діагностичний підхід до організації та оцінки самостійної творчої діяльності молодших школярів [Текст] / Є. Д. Харькова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 125–131.
Abstract: У статті розглянуто проблему педагогічної діагностики самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів, спрямовану на формування в учнів творчої самостійності в навчальному процесі.
In the article the problem of the pedagogical diagnostics of the independent cognitive creative activity of the junior schoolchildren, aimed the gormiq ej the creative independent of the schoolchildren in the teaching, process is observed.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8095
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharkova_Diahnostychnyi.pdf206,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.